Dla
rodziców
Zapiski naprędce – czy można przeżyć wakacje bez dzieci
Wszystko o Twoim dziecku – jak rozmawiać z dzieckiem
Czytamy, rozmawiamy – czy łatwo przyznać się do winy
czytaj więcejRecenzje
Książka: Joanna Jagiełło “Zielone martensy” – Feliks i Opta to gimnazjaliści wyróżniający się na tle swoich szkolnych koleżanek i kolegów. Ale nie chodzi ani o markowe ubrania, ani o niebanalny styl, ani o wysportowaną sylwetkę czy ponadprzeciętną inteligencję. Czym się wyróżniają? I jaką rolę pełnią zielone martensy?
Książka: Agnieszka Tomczyszyn “Prawo pierwszych połączeń” – w życiu, jak mówiła Laura, ważne jest prawo pierwszych połączeń, gdyż “z pierwszymi doświadczeniami wiążą się bardzo silne emocje i bardzo mocno zapisują się w pamięci”. O tym i realizowaniu marzeń przez młodych ludzi.
czytaj więcejTrening przed
klasówką
Szkoła podstawowa:
kształcenie literackie: praca z tekstem – Jeff Kinney “Dziennik cwaniaczka. Ubaw po pachy” (fragment)
Gimnazjum:
literatura: praca z tekstem – Wolter “Kandyd, czyli optymizm” (fragment)
Liceum/technikum:
literatura: praca z tekstem – Leszek Kołakowski “O podróżach” (fragment)
Archiwum
W Archiwum znajdziecie wszystkie materiały publikowane dotychczas w Polski-online.pl
Materiały uporządkowane są według dat.
czytaj więcejMoją pasją jest nauczanie. Ukończyłam filologię polską oraz podyplomowe licencjackie studia z zakresu historii, a także kurs doszkalający z biblioterapii. Jestem nauczycielem dyplomowanym. Uczyłam języka polskiego w różnych typach szkół. Jako egzaminator biorę udział w egzaminie maturalnym z języka polskiego.
Jestem współautorką podręcznika „Po polsku” (Wydawnictwo Szkolne PWN, Warszawa) przeznaczonego do języka polskiego dla gimnazjum. Opracowałam także książkę pomocniczą „Matura. Język polski. Testy” (Wydawnictwo Telbit, Warszawa). Jestem również autorką przewodnika „Kraków i okolice” (Wydawnictwo Kram, Warszawa).
Od 2011 roku prowadzę korepetycje online z języka polskiego. Przeznaczone są dla:
• uczniów wszystkich typów szkół, którzy mają trudności z opanowaniem bieżącego materiału oraz przygotowujących się do egzaminów
• uczniów z dysleksją, dysgrafią, dysortografią
• uczniów z edukacji domowej
• osób dorosłych, które chciałyby przystąpić do matury z języka polskiego
• cudzoziemców chcących nauczyć się języka polskiego